красная клубника

Методична проблема


Рольові ігри на заняттях німецької мови.
Рольова гра – це навчання в дії, це така собі неформальна постановка, під час якої студенти розігрують сценки або ситуації. Залежно від цілей та завдань заняття використовують різноманітні ігри, їх пропонують у процесі закріплення навчального матеріалу чи на етапі його активізації. Ігри можуть бути і як окремими елементами заняття або формою всього заняття.  
 Працюючи вже стільки років у коледжі, я розумію, щоб бути цікавою студентам, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно поставити себе до рівня студента, його рівня сприйняття, розкрити матеріал з його допомогою, зробити так, щоб він відчув себе значущою частинкою заняття. Застосування рольових ігор на заняттях німецької мови якраз і допомагає досягти цієї мети.                                              
 Для себе, як для викладача німецької мови, у використанні рольових ігор на занятті я відкрила масу переваг. І хоча, як показала практика, підготовка до самого заняття займає багато часу, та результат цього вартий: підвищується інтерес до навчальних занять; зростає пізнавальність у процесі навчання;  змінюється самооцінка студентів, вона стає більш об'єктивною;  змінюються у кращий бік взаємини студентів і викладача;  підвищується мотивація вивчення німецької мови.                      
Працюючи над проблемою «Рольові ігри на заняттях німецької мови», я зробила для себе висновок, що заняття є ефективним тоді, коли воно є цікавим як для викладача, так і для студентів. Використання рольових ігор на занятті німецької мови дозволяє студентам виступати в ролі авторів, творців, підвищує творчий потенціал, розширює загальний світогляд, підвищує рівень практичного володіння німецькою мовою, формує навички самостійної діяльності. Ігри не лише допомагають засвоїти і закріпити мовний матеріал, вони мотивують і стимулюють спілкування студентів німецькою мовою, знімаючи мовний бар’єр, напругу, боязливість. Гра як одна зі стратегій комунікативного навчання, надає заняттю німецької мови нестандартності, робить його творчим, веселим, захоплюючим та ефективним.

ВПРОВАДЖЕННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ