Самоосвіта
Самоосвіта - це придбання нових знань і умінь шляхом самостійної роботи над матеріалами і, відповідно, собою.
1. Вивчення передового досвіду (відвідування відкритих занять, виховних заходів)
2. Використання порад фахівців заради підвищення власної майстерності.
3. Систематичне проходження курсів підвищення кваліфікації.
4. Участь в обласному методичному об’єднанні викладачів німецької мови закладів фахової передвищої освіти Івано-Франківської області.
5. Вивчення наукової, методичної та навчальної літератури.
6. Науково-дослідницька робота над проблемою.
7. Спілкування, самотренування, самоаналіз, самозвіт.
8. Опрацювання фахової літератури.
9. Розробка відкритих занять, позааудиторних заходів.
2. Використання порад фахівців заради підвищення власної майстерності.
3. Систематичне проходження курсів підвищення кваліфікації.
4. Участь в обласному методичному об’єднанні викладачів німецької мови закладів фахової передвищої освіти Івано-Франківської області.
5. Вивчення наукової, методичної та навчальної літератури.
6. Науково-дослідницька робота над проблемою.
7. Спілкування, самотренування, самоаналіз, самозвіт.
8. Опрацювання фахової літератури.
9. Розробка відкритих занять, позааудиторних заходів.
10. Виступи і доповіді (на засіданнях педради, семінарах, конференціях, нарадах...).
11. Відвідування закладів культури, лекторіїв, екскурсії тощо.
11. Відвідування закладів культури, лекторіїв, екскурсії тощо.
Участь у педагогічних семінарах, заняттях "Школи молодого педагога", майстер-класах
1. Доповідь "Методологічні основи формування мовної особистості при вивчені іноземної мови"
2. Доповідь “Навчання іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій”
3. Доповідь «Застосування інтерактивних методів на заняттях німецької мови»
4. Майстер-клас: Веб-портфоліо викладача
5. Доповідь "Інформаційно- методичне забезпечення самостійної роботи студентів"
6. Доповідь "Із досвіду проведення інтерактивних відкритих занять"
7. Доповідь "Створення комплексу методичного забезпечення дисципліни – запорука якості проведення заняття"
8. Проект "Диференційований підхід до навчання як засіб підвищення мотивації вивчення німецької мови"
9.
Доповідь
"
Інформаційні технології навчання - інтегрований підхід"
10. Доповідь
"Шевченко в німецькомовному світі"
11. Доповідь
"Англіцизми в сучасній німецькій мові"